Visano doreste sa isi multumeasca clientii in proportie de 100%! Stim ca acest lucru este greu de indeplinit si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre voi care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele sau sa le schimbe.
Pentru realizarea unui RETUR CU RAMBURSAREA CV PRODUSULUI:
- Produsul sa fie in garantie (sa nu fie depasite cele 14 zile calendaristice din momentul receptionarii coletului)
- . Sa fie impachetat cum a fost primit, fara a fi lipit scoci sau alt adeziv direct pe cutie.(In cazul in care cutia este distrusa, ne rezervam dreptul de a scade 5 lei cv unei cutii noi din valoarea rambursarii produsului/produselor)
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele (FACTURA )cu care a fost livrat produsul.
- PE FACTURA PRIMITA SE ATASEAZA UN IBAN cu numele si prenumele titularului de cont pt rambursarea cv produsului.
- DACA ATI OMIS ATASAREA UNUI IBAN PE FACTURA, PE NR DE WHATTUP +40 725 652 888 ATASATI IBANUL!!!!DACA NU PRIMIM UN IBAN CORECT,RAMBURSAREA POATE DEPASI ACELE 14 ZILE MENTIONATE LA TERMENI SI CONDITII!
- Este datoria clientului care face retur sa se asigure ca a trimis toate datele necesare procesarii returului cu rambursare.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Alegeti un curier pe care il doriti intrucat taxele de transport le suportati dv si trimiteti coletul la adresa de pe factura primita.
- Nu suntem raspunzatori daca taxele unui curier ales de dvoastra sunt mai mari decat taxele pe care le oferim noi la expedierea unui colet.
- Dupa primirea coletului va fi verificat si daca indeplineste toate conditiile mentionate mai sus vi se face factura de stornare si rambursarea sumei.
- PASTRATI BONUL, CHITANTA ca si dovada a expedierii coletului pana la rambursarea sumei in cont.
- Nu trimiteti colete prin posta, nu ridicam colete de la posta.
- Nu trimiteti colete cu ramburs sau cu plata de transport la noi. NU RIDICAM COLETELE.
- DACA COLETUL PRIMIT NU CONTINE FACTURA IN ORIGINAL si TERMENUL DE RETURNARE ESTE DEPASIT NE REZERVAM DREPTUL DE A NU ACCEPTA RETURUL.In acest caz, coletul va fi expediat catre destinatar.
ATENTIE! PRODUSELE FOLOSITE NU SE ACCEPTA PENTU SCHIMB SAU RETUR
RETUR
Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorii produsului, mai putin cheltuielile de transport (practic 0 daca ati avut transport gratuit la livrare), intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Daca doriti sa Returnati un produs, va rugam sa ne trimiteti un email cu urmatoarele detalii:
- Posesor cont bancar
- IBAN
- Numarul comenzii
- Motiv retur
Emailul se trimite pe info@visano.ro.
-Este important sa stiti numarul comenzii (il regasiti in emailul primit dupa ce ati plasat comanda).
In formularul de retur aveti posibilitatea de a selecta produsul pe care il doriti sa il returnati.
Ulterior colegii nostri o sa proceseze un ordin de ridicare, urmand ca in 2 zile sa te contacteze curierul pt ridica coletul.(valabil doar pentru comenzile plasate de pe teritoriul Romaniei)
* Ambalati produsul pe care doriti sa il returnati. Produsul in cutia primita trebuie impachetat intr-o punga sau folie astfel incat nici produsul, nici ambalajul original sa nu sufere deteriorari.
* In urma validarii returului de catre Numele brandului, firma de curierat va ajunge la adresa indicata de dumneavoastra si va ridica coletul mentionat anterior.
Restituirea banilor: Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat intr-o perioada maxima de 14 de zile lucratoare. Costul transportului pentru livrare nu poate fi returnat.
SCHIMB
Vom fi raspunzatori pentru orice deficiente ale produsului. Daca din orice motiv produsul nu este primit in stare perfecta sau marimea este gresita, primiti un alt model sau marimea corecta, este necesar sa ne contactati la mail-ul info@visano.ro pentru a schimba articolul , iar noi va vom trimite altul in cea mai scurta perioada de timp si la niciun cost suplimentar pentru dumneavoastra(valabil doar pentru comenzile plasate de pe teritoriul Romaniei).
Noi vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model, pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor.(valabil doar pentru comenzile plasate de pe teritoriul Romaniei)
Pentru comenzile din tarile Uniunii Europene serviciul schimb colet nu este disponibil momentan.
SCHIMBUL PRODUSELOR
Cea mai rapida varianta: Trimiteti pe email, sau whatsapp numele sau numarul comenzii si ce produse doriti pentru inlocuire si procesam in cel mai scurt timp un nou colet de schimb pentru dvs!
info@visano.ro
Telefon: +77 (756) 334 876
Vom fi raspunzatori pentru orice deficiente ale produsului. Daca din orice motiv produsul nu este primit in stare perfecta sau marimea este gresita, primiti un alt model, este necesar sa ne contactati la info@visano.ro pentru a schimba articolul , iar noi va vom trimite altul in cea mai scurta perioada de timp si la niciun cost suplimentar pentru dumneavoastra.
Noi vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu o alta marime sau alt model pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales.(valabil doar pentru comenzile plasate de pe teritoriul Romaniei)
Pentru comenzile din tarile Uniunii Europene serviciul schimb colet nu este disponibil momentan.